Pracovní náplň
- Pokud restart nezabere, pomůžeš Ty. Hodit se bude trpělivost a schopnost dotahovat věci do konce.
- Hledání řešení a odpovědí na dotazy pro zaměstnance velké mezinárodní firmy – helpdesk s IT problematikou, zákaznická podpora
- jediné kontaktní místo pro uživatele v zemi provozu a pro všechny problémy související s IT
- Telefonní, emailová a poštovní komunikace
- Komunikace s nadřízeným a spolupráce s týmem
Co požadujeme?
- Znalost německého jazyka C1
- Znalost anglického jazyka pro každodenní interní komunikaci B2
- Komunikativnost a zodpovědnost
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Dobrá orientace ve Windows 10, MS Office, internet, intranet, outlook/Exchange, hardware pro stolní a přenosné počítače, technologie nasazení softwaru, antivirus McAfee, TCP / IP, tiskárny (různé typy) a technologie VPN
- Praxe na obdobné pozici výhodou
Co nabízíme?
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na důchodové připojištění
- Mobilní telefon dle Tvého výběru, notebook
- Parkování u pracoviště
- Možnost kariérního růstu
- Multisport karta
- Jazykové kurzy
- Možnost vycestovat na týden do centrály společnosti, kde proběhne zaškolení
- Práce s enterprise technologiemi
- Teambuildingy a firemní akce
- Pondělní snídaně a středeční ovoce na pracovišti
- Přátelské prostředí