Pracovní náplň
- Interní podpora IT uživatelů.
- Zpracování IT požadavků prostřednictvím ticketů, e-mailů a telefonátů v ITSM nástroji.
- Samostatné řešení obtíží našich uživatelů.
- Udržování provozních databází a znalostní dokumentace.
- Podpora zavádění nových IT technologií.
- Spolupráce na globálních IT projektech.
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Dobré komunikační dovednosti v českém jazyce a komunikativní znalost německého jazyka.
- Středně pokročilá znalost anglického jazyka
- Předchozí zkušenosti ze service desku nebo second level support.
- Dobré komunikační schopnosti, zákaznický přístup, schopnost pracovat v týmu.
- Zkušenosti v oblasti ITIL a projektového řízení.
- Schopnost analytického myšlení a ochota se učit nové věci.
Co nabízíme?
- Zajímavou práci v mezinárodním, ale kompaktním a přátelském IT týmu.
- Zajímavé mzdové ohodnocení.
- Jednosměnný provoz (pondělí-pátek) s flexibilním přístupem k pracovní době.
- Možnost home office
- Roční prémie
- 5 týdnů dovolené.
- Penzijní připojištění.
- Program pro výhodné telefonování.
- Stravenky.
- Firemní notebook a mobil.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hykel@theones.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!