Pracovní náplň
- 2nd a 3rd level support pro Microsoft Teams, Microsoft Teams Phone SharePoint Online a OneDrive.
- Další rozvoj Office 365 na základě aktuálních požadavků a projektů vč. technické implementace.
- Koučink a podpora uživatelů a implementace best practice, správa technické dokumentace.
- 2nd level support non-Microsoft nástrojů jako Asana, Jira a Confluence.
- Další spolupráce na projektech s cílem zvyšování produktivity a digitalizace procesů.
Co požadujeme?
- 2 roky praxe na pozici se zaměřením na Microsoft Teams.
- Velmi dobrou znalost AJ v psané i mluvené podobě.
- Základní znalost Active Directory a AzureAD.
- Dovednosti v oblasti vedení technické dokumentace.
- Samostatnost a schopnost práce v mezinárodním prostředí.
Co nabízíme?
- Práci v globálním týmu při zachování přátelské pracovní atmosféry.
- Možnost dalšího rozvoje v rámci mezinárodních projektů.
- Pružná pracovní doba, možnost využívání home office
- Penzijní připojištění.
- Dovolená navíc.
- Roční bonus.
- Program výhodných mobilních tarifů.
- Stravenky.
- Místo výkonu práce: Brno